Twój koszyk
szt. /

Reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Produkty są nowe i nieużywane, a przed wysyłką sprawdzane, starannie pakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do wartości zamówienia.
Prosimy Państwa  o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. Sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, prosimy o otworzenie opakowania w obecności kuriera.

Przy odbiorze paczki należy poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia przesyłki w jego obecności. Kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości paczki, w takim wypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzenia do firmy przewozowej. Kurier musi wrócić do Państwa i sporządzić protokół szkody.
Sporządzony protokół należy przesłać do nas mailem na adres: info@FoteleBiurowe24.pl
Wszelkie uszkodzenia zawartości paczki lub niezgodności wykryte po jej rozpakowaniu będą uwzględniane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostarczenia.
W innym przypadku uszkodzenia transportowe nie będą uwzględniane.

Przesyłki odsyłane „za pobraniem” nie są przyjmowane.
W przypadku  pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
Zuma Line
Al. Roździeńskiego 91
40-203 Katowice

Wzór pisma reklamacyjnego dostępny jest TUTAJ

Copyright (C) 2015 - fotelebiurowe24.pl Zobacz również: Sklep DXRacer
projekt i oprogramowanie sklepu: ebexo.pl